torsdag 24. november 2011

Blomstrende fredag; Øverst på min ønskeliste


1. Elvesingel
2. Redskapsbod
3. Ordning i medisinurtebedet




Jeg har en nydelig utgangsdør som jeg har et ønske om kan bli døra i en redskapsbod i haven. Da ville jeg at den skulle likne denne som sto avbilda i et Hagen for Alle for mange år sida, men uten vinduer. Og i havenstiene ønsker jeg meg elvesingel....






Og jeg ønsker meg en ordning i medisinurtebedet som kan gjøre det litt mer oversiktilig og lettere å luke! Jeg har allerede starta med å lage en avismur og fylt på med løv som skal få lov til å bli ny jord etterhvert!






Alle fotoene er bilder som jeg har fotografert fra Hagen for Alle.
Flere ønsker finnes hos Katarina:


3 kommentarer:

  1. Ja det er godt og ha litt planer , og når våren kommer er en jo full av arbeidslyst og bruker mye tid ute i hagen.

    Ha en fin kveld , klem Marit.
    (fine bilder)

    SvarSlett
  2. fin ønsleliste du har, den lar seg sikkert realisere :O)

    Hilsen Lisbeth .

    SvarSlett
  3. Så stiligt, och genomförbart. Avismur, vad är det? Ser fram mot att få se din bod med dörren :)

    SvarSlett

Hyggelig at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen.
Det setter jeg veldig pris på!
Alle kommentarer vil godkjennes før publisering.