fredag 21. mars 2014

Orange, You Glad It´s Friday; Le Pelerin and Agnes´ dinners




 Agnes had a huge fireplace- the flames danced the whole evenings!




Carol and I spent four nights at Ragnhild and Janos´ hostel in Montségur. We had a wonderful stay, the house beautiful restored in a rustic style. We had our dinners in Agnes´ living room near by. She cooked local dishes served from her little gourmet kitchen.




I slept in the room of fire!





The orange curtains had design of tulips...and the rooms were decorated with old furniture, according to my taste.




If you like to know more about Le Pelerin, check out their web-side here. I give Ragnhild and Janos ⭐︎⭐︎⭐︎⭐︎⭐︎⭐︎ for their hospitality!





2 kommentarer:

  1. Nå forstår jeg det du skriver på min blogg om oransje rom. Vakkert er det!
    Jeg forstår ikke at du har tid/ork til å legge ut innlegg hver dag på bloggen. Jeg prøver to ganger i uken.
    God helg ønskes av Tove

    SvarSlett
  2. Sounds like you had an enjoyable visit....have a great week-end! http://lauriekazmierczak.com/flower-shower/

    SvarSlett

Hyggelig at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen.
Det setter jeg veldig pris på!
Alle kommentarer vil godkjennes før publisering.