Et ferdig eksemplar av en bildebok granskes av to elever. Det ble mange flotte resultater.
Illustratør Chris Stonehill veileda klassen gjennom prosjektet.
Bildene ble til etter innfall med utprøving av en filttusjpensel, systematisert for å skape en historie, beskåret ved hjelp av utsnittsrammer, klipt ut og limt inn i en liten bok - og til slutt skrev elevene tekst til som skulle utdype motivet eller binde tegningene sammen. Det var viktig å unngå beskrivelser av tegningene.
Elever i full konsentrasjon. Oj, her beskriver jeg motivet! Feil.
Rettelse: Det var en ny opplevelse for elevene å tegne med en slik type penn!
Rekkefølgen på bildene var ikke alltid sjølsagt... Prøving og feiling måtte til før bestemmelsen ble tatt.
Mye kreativitet i diss unge menneskene!
Den følelsen der, konsentrasjonen og kreativiteten er magisk. Deilig å se og være en del av. Ikke minst å høre. Anne
SvarSlettHelt enig med det Anne skriver over. Å oppleve interesse, konsentrasjon og glede ved kreative oppgaver blant elever, gir oss som underviser en stor tilfredshet og glede. Dette så spennende ut! Hilsen Tove
SvarSlettĐơn vị ship cấp tốc hàng hóa từ việt nam sang campuchia giá thấp
SvarSlettDịch vụ chuyển phát nhanh từ việt nam đi lào giá thấp
Công ty ship hàng nhanh ở việt nam đi lào giá rẻ