fredag 5. november 2021

Å trives

 


Lia er familiens landsted i Telemark, og her trives jeg utrolig godt. Huset er det hvite til høyre. Jeg var der senest fra onsdag til torsdag sammen med en venninne. Vi kjørte nærmere fire timer hver vei for å være til stede når en installatør monterte ny el-bil-lader på huset.
Vi ble møtt av en fantastisk magisk stemning med tåke over Lilona og barfrost som glitret i sollyset på morgenkvisten dagen etter.


Trolsk motiv, kunne nesten se at alvene danse! Tåka forsatte å ligge over vannet.
Jeg har også en instagramkonto lia_i_drangedal som de som ønsker, kan få tilgang til.






2 kommentarer:

  1. Så vackert! Förstår att du trivs där!
    Ha det gott!

    SvarSlett
  2. Så fantastisk flotte bilder! Klart du liker deg her. Det hadde jeg også gjort!
    Gode dager ønskes av Tove/fargeneforteller

    SvarSlett

Hyggelig at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen.
Det setter jeg veldig pris på!
Alle kommentarer vil godkjennes før publisering.