mandag 11. mai 2020

I disse tider



Les teksten (klikk) over funderinger om frasen "I disse .... tider". Jeg var ikke særlig spesiell da jeg starta med å gi en serie innlegg denne tittelen.
Hva med podkast med samme tema?
Noen betraktninger om hvordan vi har det i disse tider, finnes her!
Og flere videoer i disse tider... få et skrivekurs!
Ett av tipsene er å skrive dagbok. Bloggen Vilt og vakkert er på en måte min dagbok.
Det andre tipset er å skrive dikt. Det har jeg jo allerede gjort.
Her er mitt bidrag:
Jeg har også en drøm, en drøm om tida som var
3. Lese bøker: holder på med minst to.
4. Gå tur, så mange har jeg aldri gått på så kort tid noen gang!


Hauges dikt avslutta skrivekurset, 
det er ett av de fineste diktene jeg vet om:

Håper vi snart endelig kan si Those were the days! med Mary Hopkin fra 1968

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen.
Det setter jeg veldig pris på!
Alle kommentarer vil godkjennes før publisering.