søndag 27. november 2016

Mulighetenes vei




Hvilken vei fører fram dit jeg skal? Jeg har aldri før tatt veien til høyre... 





Den ble mot slutten ganske uframkommelig med steiner og røtter i veien, gjørme, glatte og bratte fjellsider og sump!




En steintrapp i fjellet og en "bru" gjorde det mulig å komme videre...




opp den bratte stien mot toppen av fjellet!




Her er det stengt for hester og motorsykler, men ikke hund og barnevogn som jeg hadde med meg!




Ei flott brygge og ei nydelig strand kom til syne...



På hjemvei...



Hvem skulle tro at det er første søndag i advent i dag?


Tenn lys ! 
Et lys skal brenne for denne lille jord.
Den blanke himmelstjerne, der vi og alle bor.
Må alle dele håpet så gode ting kan skje.
Må jord og himmel møtes. Et lys er tent for det.
  Eyvind Skeie



2 kommentarer:

  1. Hvordan fikk du med deg barnevogn innover her?!
    Litt av en tur, men veldig hyggelig.
    Ja, tiden går - snart har vi enda et år foran oss - helt utrolig! Da treffes vi kanskje i Fredrikstad?
    Takk for kommentaren på bloggen. Men jeg har ikke deltatt i dette prosjektet. Men Per Kristian Engebretsen var på fargekurs hos meg, det er riktig. For et arbeid som er gjort på dette rommet på Stortinget!
    God adventstid ønskes av Tove

    SvarSlett
  2. Fin tur du deler med oss, ser at du ikke har noe sne, vi har fått et tynt lag med sne her,så det blei litt lysere ute da :)
    Tenk at vi har kommet til advent allerede, tia flyr.

    Ha ei fin ny uke.

    Lisbeth :O)

    SvarSlett

Hyggelig at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen.
Det setter jeg veldig pris på!
Alle kommentarer vil godkjennes før publisering.