fredag 16. mars 2012

Blomstrende fredag; Vårtegn


Tenk trepeonen min spirer. Det er første gang jeg får en trepeon  til å slå rot. Har skrevet om alle forsøkene før, her på bloggen. Hadde nesten gitt opp. Denne fikk jeg som gave av søsteren min i fjor. ÅÅÅÅ, så gla' jeg ble. Nå kan jeg nyte den akkurat som Katarina, den kommer til å bli min juvel også!





I peonbedet, bare litt nærmere veien, titter de hvite julerosene fram - kanskje den dype røde kommer snart også... den har aldri blomstra før sjølom jeg har hatt den i noen år nå.







9 kommentarer:

  1. Vad spännande med trädpionen! Julrosor är efterlängtade och jag såg att mina också har knoppar. Trevlig helg. /Anette

    SvarSlett
  2. Det spirar ju överallt hos dig, så härligt! Blir lite avis på din blommande julros. Min visar inga tecken på knoppar, tyvärr.
    En skön helg önskar Eva Linnea

    SvarSlett
  3. Lycka med trädpionen , extra härligt när man gjort många försök :-) Den mörka julrosen ser spännande ut.
    Tusen tack för leveransen !
    Ha en fin helg
    Lisa/Lisas trädgård

    SvarSlett
  4. Så spännande med trädpion. Har inte vågat mig på någon sådan ännu...
    Ha en skön trädgårdshelg,
    Charlotta

    SvarSlett
  5. Riktig spennende med trepeonen. Du holder oss oppdatert går jeg ut fra.

    SvarSlett
  6. Oj, så roligt! Jag tänkte själv gå ut och leta vårtecken, nu på eftermiddagen innan solen går ned :) Vi har väldigt mycket snö kvar, men det blir mindre för varje dag :)
    Ha en jättetrevlig helg!

    SvarSlett
  7. Så gøy! Trepion er jo så flott!

    Ønsker deg en fin kveld.

    SvarSlett
  8. Så kul för dig att det äntligen lyckats:)
    Ha en alldeles underbar helg!!

    SvarSlett
  9. Grattis till trädpionen! Åh, vad du kommer njuta av den!

    SvarSlett

Hyggelig at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen.
Det setter jeg veldig pris på!
Alle kommentarer vil godkjennes før publisering.