torsdag 11. april 2019

Jeg tror ikke mine egne øyne!



I går møtte jeg en kollega som var på vei til kino for å se en film basert på en bok ho nettopp har lest.
Da var jeg nødt til å fortelle om mine opplevelser ang ordet nærvær som stadig dukker opp i bøkene jeg leser. Nå bare venter jeg på at det kommer i boka jeg leser nå, sa jeg. 
I dag kom det på side 61 og side 72!
Og videre dukker det opp på sidene 94, 117, 126, 127,....


Hva kommer det av? Er det mitt valg av litteratur som har noe underliggende felles? Det er jo ikke noe vanlig ord... Dette er den 15. boka i rekkefølge!



3 kommentarer:

  1. Ser at du leser Paulo Coelho. Tenk deg - han kjenner jeg!
    Jeg var presseansvarlig for det forlaget som utga hans bøker, og hadde ansvaret for hans besøk i Norge - to eller tre ganger. Så jeg har spist både lunsj og middag med han. Geleidet han til TV program, og massert nakken hans.
    Det er litt gøy å tenke tilbake på. Det er jo mange meter-lange køer når han viser seg, eller skal signere bøker.
    Les videre! Livet er merkelig!
    Hilsen Tove/fargeneforteller

    SvarSlett
  2. Heisann, så spennende Tove, ja livet kan by på mange sammentreff. Det krydrer hverdagen.

    SvarSlett
  3. Hm, merkeleg med det ordet, men det er vel fordi du er obs på det, me andre legg antakeleg ikkje merke til det.

    SvarSlett

Hyggelig at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen.
Det setter jeg veldig pris på!
Alle kommentarer vil godkjennes før publisering.