mandag 30. januar 2023

På grunn av en anledning...


... ble jeg nysgjerrig på hva som ville dukke opp ved å søke på fornavnet og etternavnet mitt. Det kom opp en lenke til Facebook-profiler. Og der spratt det opp minner fra ulike bilder og innlegg langt tilbake i tid (https://www.facebook.com/bjorgnin). Det var bare og sette seg ned å mimre litt. Så mye gøy jeg har vært med på i åras løp!
Bildet over er fra et kollegakurs i ansiktsmaling. Hun som malte meg, har jeg fremdeles god kontakt med selv om vi nå begge er pensjonister. Og fremdeles har vi det gøy sammen. Utrolig hva et godt samarbeidsmiljø på jobben kan ha å si for tilværelsen "uten jobb å gå til". Flott å ha noen faste holdepunkter i livet, møte folk som kjenner deg og jeg har det trivelig sammen med. Det er gull verdt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen.
Det setter jeg veldig pris på!
Alle kommentarer vil godkjennes før publisering.