søndag 1. august 2021

Å selge


Hver lørdag og søndag er det marked i Gamlebyen om sommeren. Vi var litt tidlig uten lørdag, for venninna mi går på jakt etter kupp. Denne gangen var det jeg som måtte opp med betalingskortet, for på klesstativet til høyre på bildet fant ho en kjole "som måtte passe perfekt til meg". Uten å prøve, ble den min. Jeg som har pålagt meg tilnærmet kjøpestopp, ble den som handla!

Til orientering, kjolen var som sydd til meg, passa perfekt.

Hit kommer folk for å selge ting og tang de ikke har brukt for - og vi kan spørre: hvem har virkelig brukt for alt det som tilbys? Kanskje jeg burde begynne å selge unna også. Som regel blir det heller gitt bort! Har samla alt for mye på loft og i kjeller, noe jeg sikkert ikke er alene om. 



6 kommentarer:

  1. Loppisar som är sååå mysiga. Älskar dom! Tyvärr blev vi av med vår lokala loppis för två år sedan. Där skulle byggas en ny stadsdel minsann. Så himla trist.!

    Stort GRATTIS till kjolfyndet. Å du - köpstopp är till för att bryta;-)

    SvarSlett
  2. Vi är nog många som borde sälja av en del av det vi inte har bruk för. Kul att loppisarna finns. Grattis till klänningen som passar dig perfekt!
    Ha det gott!

    SvarSlett
  3. Nog har jag också att dela med mig av! Och gammalt blir ju som nytt för någon annan. Det var säkert en fin klänning som du hittade.

    SvarSlett
  4. Vad roligt med både ett besök här på loppmarknaden och att din väninna såg en klänning som verkade passa dig perfekt.
    Önskar dig en bra vecka.

    SvarSlett
  5. Nei, du er ikke alene om å ha mange ting som det er vanskelig å kvitte seg med. Jeg er en av dem.
    Og de som kommer etter meg må ta det de ønsker, eller kaste. Så bra at kjolen passet!
    Hilsen Tove/fargeneforteller

    SvarSlett

Hyggelig at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen.
Det setter jeg veldig pris på!
Alle kommentarer vil godkjennes før publisering.