søndag 20. september 2020

Repa



eller en ripe i lakken bokstavelig talt, er ikke moro å få! Som oftes er det mulig å reparere - og godt er det. Spesielt for oss som skal selge bilen...
Bilen er solgt med repa. 
Vi har fått helt ny bil, svensk design. Den har ingen ripe/repa i lakken, men er merke i lakken fra produksjonen. Oppdaga det i sollyset:


Skikkelig ergerlig, nå må bilen inn på verksted. Mulig det blir ny lakkering.
Jeg kunne også ha vist arret ved ankelen min i denne utfordringen, men jeg skal la være, ikke spesielt hyggelig for andre å se det!

Om jeg ellers har en ripe i lakken, ja, det vil en vel sjelden innrømme...
Så over til noe helt annet:
Nepe, bete, repa er det det samme?
Det er vel nettopp i dette tilfelle det er mulig å få svar!





6 kommentarer:

  1. Ripe i lakken ja på bil eller menneske ja, vi får noen arr, det hörer nok till er min tanke :-) Du har et spörsmål der om nepe,bete er det samme som repa neppeligen ...
    Ha en fin uke :-)

    SvarSlett
  2. Inte kul med repor i lacken, speciellt tråkigt när bilen är ny!
    Hoppas det löser sig!
    Ha det gott!

    SvarSlett
  3. Så förargligt med en repa i lacken på en sprillans ny bil. Hoppas omlackeringen går på garanti. Men till temat var det ju perfekt såklart.

    SvarSlett
  4. Så trist med en repa på er helt nya bil- Tycker att firman som sål den borde ge er en helt ny bil- Är ju inte bra att behöva omlackera den.
    Hoppas att din repa på benet är läkt och att du inte har ont.
    Ha det gott!

    SvarSlett
  5. Där är problemet med nya bilar, första repan sen känns den inte ny längre.

    SvarSlett
  6. Inte roligt med repa i lacken. Hoppas det går bra :)

    SvarSlett

Hyggelig at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen.
Det setter jeg veldig pris på!
Alle kommentarer vil godkjennes før publisering.