lørdag 30. oktober 2021

Å overraske

 


For noen dager siden kom søsteren min med denne nydelige, hvite asaliaen til meg. Hun ville overraske meg med en ny siden den jeg hadde fått fra en tidligere student for en del år siden, ga opp i sommer. Den blomstra med en vakker blomst sist mars. Jeg får håpe at jeg vil kunne ta vare på den nye like lenge som den.

 


Det er alltid hyggelig å overraske med blomster!
Ditte minna meg på denne overraskelsen jeg fikk i sommer og som jeg gjerne kunne ha vært foruten: 


Den lå akkurat der jeg hadde tenkt til å sette ned foten, som om foten ikke allerede har fått nok skader....



5 kommentarer:

  1. Uyyyy! ... så skummelt! Er det giftig hvis det biter deg? Varme hilsener

    SvarSlett
  2. Bra mycket bättre att bli överraskad av vackra blommor än en otäck orm!
    Ha det gott!

    SvarSlett
  3. Så vacker azalea! Hoppas du klarar den lika länge. Jag tycker den är jättesvår att sköta.

    SvarSlett
  4. Vilken fin överraskning med den vackra vita azalean. Hoppas denna klarar sig länge.
    En mindre trevlig överraskning var ju ormen som fanns där du tänkt ställa foten. Väldig tur att du såg den.

    SvarSlett
  5. Veldig hyggelig å få blomster når vi ikke forventer det! Hilsen Tove/fargeneforteller

    SvarSlett

Hyggelig at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen.
Det setter jeg veldig pris på!
Alle kommentarer vil godkjennes før publisering.