torsdag 5. november 2020

Restaurant første etasje


I dag var noen av kollegene samla for å spise et herlig måltid med lam på skolens restaurant drevet av skolens elever og deres lærere. Og makan til servering.Vi får ikke bedre mat med tanke på smak og syn noe annet sted. De burde få maks Michelinstjerner! Jeg tok kun bilder av forretten, glemte helt hovedretten og desserten fordi tankene var konsentrert om å nyte maten...


Og senere i dag fikk vi endelig beskjeden om stenging av skolen. Det har jeg venta på lenge fordi skolene er ikke konstruert for smittevern med anbefalt avstand og fravær av nærkontakt. Få elever og lærere klarer å overholde dem. Jeg er i den utsatte risiko gruppa og har ikke følt meg komfortabel med situasjonen på jobb. Jeg liker heller ikke digital skole. Hadde jeg fått bestemt, skulle vi delt klassene i to og hatt fjorten dagers økter med undervisning av elevgruppene annen hver uke. Det hadde blitt tettere oppfølging, og elevene hadde profittert på det til tross for færre skoledager.

1 kommentar:

  1. Dette var flott mat! Så flinke de er!
    Er enig med deg om forslaget for skolen.
    Er glad jeg fikk gjennomført både på Westerdals og SoFi, men det var nok i siste liten. På SoFi ble klassen delt, det fungerte.
    Pass på deg selv og dine!
    Beste hilsener fra Tove/fargeneforteller

    SvarSlett

Hyggelig at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen.
Det setter jeg veldig pris på!
Alle kommentarer vil godkjennes før publisering.