mandag 3. august 2020

Stengt for uvedkomne


Jeg har den siste tida fått kommentarer jeg ikke aksepterer fra ukjente personer. Derfor vil bloggen en stund framover være stengt for kommentarer av dem som ikke gir seg til kjenne og har uhederlige hensikter. Alle andre er fortsatt hjertelige velkomne.

Jeg vil også godkjenne kommentarene før de publiseres. 

For mange av mine faste bloggvenner er blitt utestengt, og jeg har derfor åpna på nytt for alle. Jeg tar heller jobben med å fjerne upassende kommentarer, men jeg godkjenner først de kommentarene som vil bli publisert.

Bare i løpet av dagen har jeg forkasta 12 upassende kommentarer. Nå blir det ingen flere på bloggen! Godt er det!



1 kommentar:

  1. Så langt har jeg vært heldig, jeg har bare slettet 3 - 4 kommentarer som inneholdt reklame - mest av økonomisk karakter. Nei, det er ikke morsomt å ha slike kommentarer på bloggen vår!
    Jeg hadde en flott tur nylig og har nå barnebarna her. 32 grader og svømming i skogsjøen i disse dager. Klem til deg. Viola

    SvarSlett

Hyggelig at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen.
Det setter jeg veldig pris på!
Alle kommentarer vil godkjennes før publisering.