søndag 14. mai 2023

Nytt sammentreff


Har vært på stolpejakt på Hankø i dag. Det som er gøy er at vi kommer på steder vi aldri har vært før. 
Ikke visste jeg at øya er sååååå stor og har så mye variert natur og på toppen en grav fra bronsealderen!
Øya har jo også en historie med annen mørk bakgrunn som vi snakket om der vi gikk på de ukjente stiene.


Vel hjemme ville jeg nyte sola med en bok på verandaen. Boka som jeg nettopp har starta på, er Morgenstjernen av Karl Ove Knausgård.
 

På side 35 leser jeg: 


Hvordan i all verden har det seg at jeg skulle lese om dette bare minutter etter at vi kom hjem fra Rørvasstangen og Trouvillebukta? Det går rett inn i samlingen av "Sammentreff" eller er det en mening bak det?

Wikipedia, Køber-saken


1 kommentar:

  1. Artig med stolpejakt. Men dessverre kan ikke jeg forsøke meg nå, forstuet benet i skogen i forrige uke. Veldig irriterende nå som det er så fint å gå på tur! Hilsen Tove/fargeneforteller

    SvarSlett

Hyggelig at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen.
Det setter jeg veldig pris på!
Alle kommentarer vil godkjennes før publisering.