fredag 2. september 2022

 



Jeg har hatt sommerfri fra bloggen dette åre til tross for at bloggen startet som en dokumentasjon på en vill og vakker have. 

Den har ikke blitt stelt noe særlig heller denne sommeren. Jeg har prioritert venner og tur til Hellas og Helgelandskysten/Lofoten, men litt stell har det blitt: tre nye roser som rådyrene har spist toppene av. De kommer igjen! 

Jeg venter på nytt glassrekkverk til verandaen, og under den har jeg starta med å rense fjellet.

Og så prøver jeg å prioritere meg selv, akkurat som tematikken i Action for Happiness er for september.


I dag skal jeg sy en pute til skammelen i utedoen på Lia, den skal være litt kongelig med rødt velurstoff på den ene siden og gull på den andre og pynta med gylne frynser.



2 kommentarer:

  1. Du har rett, vi må alltid prioritere det som gjør oss glade.

    SvarSlett
  2. Jeg har heller ikke vært mye på nettet. Men la ut et lite blogginnlegg forrige dagen. Vi har hatt corona, og vi er fremdeles i dårlig form, og har mistet mye av vår tid på fjellet.
    Gode dager ønskes deg av Tove/fargeneforteller

    SvarSlett

Hyggelig at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen.
Det setter jeg veldig pris på!
Alle kommentarer vil godkjennes før publisering.