søndag 27. juni 2021

Å dykke

Det er noen som trenger litt mer tid på å lære å dykke! Sånn er det bare her i livet, vi tar ikke nye utfordringer like lett alltid alle sammen ...

Sist uke dykka jeg ned i kunstens verden og har sett svært ulik kunst i løpet av noen få dager:

På Soli Brug søndag, utstilling med malerier av kunstneren Håkon Harr
Onsdag, utstilling på Østfold Kunstnersenter med diverse kunstnere
Fredag: Rød Herregård der det var utstilling av Halden keramikk:

Så i dag, Kunstforeningens sommerutstilling: Bilder kommer!










4 kommentarer:

  1. Jättesnygga målningar och ljuset du fotat i höjer dom ytterligare.

    SvarSlett
  2. Takk for dykk inn i kunstens verden! Det er deilig å ta en gallerirunde av og til og få forskjellige inntrykk. Da jeg så bildene dine fra Halden kjeramikk med bl. vaser med malte blomster på, tenkte jeg på en liten vase jeg har etter mine foreldre som minner mistenkelig om dem :)

    SvarSlett
  3. Å så fantastisk ... kunst, utstillinger, museer begynner endelig igjen ... takk for bildene dine ... og mye moro for deg.
    Jeg har teaterbilletter til neste helg i Leipzig teater ... Jeg gleder meg veldig :-))) Klem

    SvarSlett
  4. ... ... og den fantastiske keramikken. De gule vasene er vakre ... Jeg er veldig glad for å se :-) Masse hilser Viola

    SvarSlett

Hyggelig at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen.
Det setter jeg veldig pris på!
Alle kommentarer vil godkjennes før publisering.