tirsdag 19. september 2017

Si det med roser




En av de hyggelige "bivirkningene" av blogging er kontakter en aldri ellers ville ha fått. En mail fra Hazel Lee med overskriften Question About One Of Your Articles, dukka opp i e-posten min i går. Der sto det: 
Hello,

I was searching for some articles about roses and what does a certain number of roses signify, and I came across your article:
https://viltogvakkert.blogspot.com/2012/05/si-det-med-blomster-rosenes-antall.html
I noticed you linked to some of my favorite articles from other websites.
Just wanted to give you a heads up that I created a similar article. It’s like the ones you have linked, but more thorough and up to date:
https://www.abetterflorist.com/blog/many-roses-give-heres-can-decode-mean/
Might be worth a mention on your page.

Either way, keep up the awesome work!
Cheers!

Jeg er alltid skeptisk til å åpne linker som følger med mailer fra ukjente avsendere, men denne så ikke ut til å ha skumle hensikter, så nysgjerrig som jeg er, fulgte jeg linken, og også oppfordringen.
Så nå er det bare å takke for informasjonen og sende en hilsen tilbake!

2 kommentarer:

Hyggelig at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen.
Det setter jeg veldig pris på!
Alle kommentarer vil godkjennes før publisering.