mandag 20. november 2017

Livet er som et sirkus, et sammentreff




Denne oppgaven skrev forrige mandag for elever som kommer til oss på utdanningsdager fra 10.klasse. To puljer i to uker skal delta i undervisningen  - og jeg har dem i faget kunst - og visuelle virkemidler, hver i tre timer. 
Jeg satte meg ned med elevene i gruppe nummer to for å jobbe praktisk sammen med dem, fant fram et magasin og lette etter et passende bilde, rev arket ut og begynte å skjære ut formen. Plutselig oppdaga jeg en line.... og sirkustelt i bakgrunnen! Overraskelsen var stor, hvilket sammentreff! Dette var jo nærmest en ferdig illustrasjon til oppgaven jeg hadde laga...





1 kommentar:

Hyggelig at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen.
Det setter jeg veldig pris på!
Alle kommentarer vil godkjennes før publisering.