søndag 15. januar 2017

Søndagstur




Tidlig morgentur til i hva jeg opplevde som Gullskogen! Jula er definitivt over, men hvorfor kaste juletreet i skogen på denne  måten? Angrer på at jeg ikke tok enda ett bilde av skogen i "bladgull"... Det var litt av et syn!




Så formiddagstur til Hvaler, nærmere bestemt Skipstadsand og Viker sammen med gode venner. Vi passerte rådyrstråkk, krøtterstier, fugleliv på våtmarksområder, en livløs skarv, blankskurte svaberg, Hvalerbebyggelse og skyfrihimmel på Kyststien. Skyfri himmel - og ikke et vindpust, et par minusgrader, perfekt turvær. Vårfornemmelser....



Thorbjørnskjær fyr


Laila har kontrollen: Vi gikk 2 t og 16 min, ca 10 km.... men den "rekorden" får vi slå!



5 kommentarer:

  1. Hvor ser det smukt ud. Det lyder som en tur jeg ville nyde, men det er jo lidt lang væk. Fortsat god vandring.

    SvarSlett
  2. Hei. Så flott turområde! Omtrent samme temperatur som her, men her er det litt snø og glatt. Minner om tidlig vår:) Ha en fin kveld:))

    SvarSlett
  3. Vakkert! Så herlig å se bilder fra Viker på denne tiden av året. Her har jeg gått mye, men om sommeren. Nå går det mot lysere tider og det er så herlig med solskinn i januar. Ha en vakker ny uke og kos deg :)

    SvarSlett
  4. Such lovely place and open spaces to have a walk! Love that sun through the trees... Incredible golden view!
    Have a very good day and week!

    SvarSlett

Hyggelig at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen.
Det setter jeg veldig pris på!
Alle kommentarer vil godkjennes før publisering.