lørdag 3. september 2016

Juletøflene uten oppskrift




Litt tidlig å skrive om jul nå når høsten såvidt har gjort sitt inntog, men skal jeg bli ferdig, må forberedelsene starte. Jeg må jo følge opp med et par juletøfler til begge barnabarna i år også og være tradisjonen tro.I fjor hadde jeg dette innlegget på bloggen. Jeg prøvde å hekle uten oppskrift, men ga meg fort. Det hadde gått om jeg bare skulle ha lagd en tøffel.  Å hekle to like virka helt håpløst uten å ha skrevet ned hva jeg gjorde.


Sålen

Jeg har funnet en oppskrift på tøfler som likner.... 
Kjenner noen til en oppskrift som ender opp med tøfler som de på bildet?
Moren min hekla et par til meg. De slitte jeg fullstendig ut! De fins ikke lenger....



2 kommentarer:

  1. Fine tøfler !
    Godt alt som er gjort.
    Jula kjem plutseleg...

    God søndag !

    SvarSlett
  2. Så fine tøfler! Beklager - jeg har ingen oppskrift. Hilsen Tove

    SvarSlett

Hyggelig at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen.
Det setter jeg veldig pris på!
Alle kommentarer vil godkjennes før publisering.