onsdag 8. juni 2016

Kurt Ard




For oss som har noen år på baken, fikk gleden av å beundre Kurt Ard sine tegneferdigheter i ukebladet Allers. Jeg var helt betatt ... så da jeg lette etter informasjon om klosterpeoner, kom jeg over et bilde av en helt utrolig vakker pelargonia. Et stykke  lenger ned i posten Om å ikke miste gløden, om tolmodiget og tilpasning fikk jeg se denne illustrasjonen, og jeg var nødt til å låne den...
Her har den fått litt bearbeiding i photoshop av meg!
Historien han beskriver med pensel og farver er så fortreffelig... dette er kanskje noe alle små gartnere har opplevd!

Her er en annen illustrasjon av kunstneren/illustratøren:





1 kommentar:

  1. Så søte de var på jenta og gutten. Nydelig tegnet! Og det er et under å se noe vokse opp fra et lite frø! Hilsen Tove

    SvarSlett

Hyggelig at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen.
Det setter jeg veldig pris på!
Alle kommentarer vil godkjennes før publisering.