lørdag 5. mars 2016

Vel blåst på cigarplantasjen






Vi fikk ta en titt inn i huset deres.





Og så fikk jeg låne utedoen som faktisk hadde vannklosett og servant!




Hønene og hanen spankulerte fritt omkring under mangotrærne. 




Cigarlukt gir minner - og hver gang jeg kjenner lukta, tenker jeg på onkelen min som jeg mista så altfor tidlig. Han hadde levd et liv i Tyskland skilt fra mine tante og fetter i mange år ... endelig skulle han kunne flytte hjem til Norge, men den dagen kom dessverre aldri. 




Det er flott at cigaren nå bare er noe som smattes på ved spesielle anledninger.




1 kommentar:

  1. Du legger inn så mange flotte innlegg at jeg ikke klarer å følge med! Det var faktisk om Cubanske sigarer og en konkurranse om å røke en sigar som fikk den lengste asken, på NRK her om dagen.
    Jeg må lese dette innlegget nøyere senere. Hilsen Tove

    SvarSlett

Hyggelig at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen.
Det setter jeg veldig pris på!
Alle kommentarer vil godkjennes før publisering.