søndag 14. februar 2016

Morsdag, Valentin, teaterbesøk og mere til på en og samme dag




Nå ringer han for å ønske meg en fin dag... sønnen som i sin tid skrev disse sannhetens ord og tegna den fine blomsten.




Husker godt da jeg første gang ble presentert for spørsmålet om hva den skjematiske tegningen skulle forestille. Det må ha vært en gang på storskolen. Svaret er: Dame med solhatt på sykkel!
Litt artig å kunne bruke sønnens blomst i en ny illustrasjon med temaet hatt. Det kunne vi vel aldri se for oss da morsdagskortet ble lagd. Gjenbruk er velbruk...
I skrivende stund er jeg i ferd med å hente fram solhattene mine. Det har blitt en del gjennom åra. Noen av dem skal pakkes i reisekofferten sammen med solbriller og krem med solfaktor 50!


Klipp fra facebook

En bukett tulipaner er sjølskrevet på morsdagen... og neste år vet vi at det er noe som heter Morsaften og Annendag Mor... det skal ikke glemmes!
Valentindagen ble avslutta med Oliver Twist som ble dagens høydepunkt for små og store.




 



5 kommentarer:

  1. Gratulerer med morsdagen! Så morsomt det kortet var :) Ha en flott dag, for i morgen er det på(n) igjen vet du :)

    SvarSlett
  2. Hello, happy Mother's Day! The card and note is cute! Happy Sunday, enjoy your new week!

    SvarSlett
  3. Happy Celebrations! Nice aspects and tulips, too! Best regards! Salutari!

    SvarSlett
  4. Vi var på fjellet, og der var det vakkert, stille og rolig, med deilig skitur for meg/mor.
    Et artig innlegg du har skrevet.
    Det er ikke lenge siden vi så Oliver Twist med sønnen til min "nesten-datter"/samarbeidspartner i hovedrollen. Det var artig! Hilsen Tove

    SvarSlett
  5. Gratulerer med morsdagen! Hoppas den blev fin men det tror jag nog den blev. Härligt att du sparar sonens ord. Sånt värmer på gamle dar fniss

    SvarSlett

Hyggelig at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen.
Det setter jeg veldig pris på!
Alle kommentarer vil godkjennes før publisering.