onsdag 9. desember 2015

Pippi 70 år!




Thomas, en kollega av meg, har lagd denne flotte plakaten til markeringa av jubileét på skolens bibliotek.
Alle elevene på vg2 har fått i oppgave å illustrere et pippistiat etter lage en versjon av Pippi anno 2015. Illustrasjonene vil pryde veggene i biblioteket i noen uker framover.


«Det har jeg aldri gjort før,
så det klarer jeg helt sikkert»

Den som er veldig sterk må også
være veldig snill»

«Hvordan skal jeg vite det når jeg   
aldri har forsøkt»

«Gjør som du vil, det er det beste. 
Det har jeg alltid gjort»
«Vær ikke engstelige for meg.

 Jeg klarer meg alltid»

«Å, Pippi, du var helt strålende, sa Annika. 

Jaha, fortryllende sa Pippi. Rett og slett fortryllende»






I tillegg til våre elever, har elever på design og håndverk, frisør, interiørdesign, barne -og ungdomsarbeid, restaurant -og matfag og elever på TIP deltatt med sine spesialiteter.



















I kantina var det kahoot for elevene, mer film og god stemning!


3 kommentarer:

  1. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  2. Lovely Pippi! Wonderful stories around a girl with red hair.

    SvarSlett
  3. Så gøy dere har hatt det på skolen! Og så mye fint! Jeg blir mektig imponert. Hilsen fra Tove

    SvarSlett

Hyggelig at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen.
Det setter jeg veldig pris på!
Alle kommentarer vil godkjennes før publisering.