søndag 30. august 2015

Kjærlighet er....




Ikke alltid enkelt å gjøre det bestandig, men i visse tilfelle er det helt nødvendig å si ja når en aller helst har mest lyst til å si nei.
Ikke alle ting her i livet er like lysbetonte, men noe er også helt nødvendig å gjøre uansett hvor mye motvilje som finnes i utgangspunktet. Som regel gir det en postivt følelse i etterkant! Det er lett å glemme...

Ingen fotografier fra mitt kamera  postlegges foreløpig. Ny overgang er ikke å få kjøpt, og kortleseren min ødelegger kortet, så jeg må tålmodig vente på at fotolæreren rydder i eskene med avlegs utstyr etter en gammel kabel til meg for å kunne publisere på bloggen. Godt det finnes skanner i huset. Da kan jeg imens bruke Kjærlighet er... utklippene. Se dem også på facebooksiden Love is ... us!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen.
Det setter jeg veldig pris på!
Alle kommentarer vil godkjennes før publisering.