lørdag 11. juli 2015

Naturlig gjødning 2




Det skal go´gjøre seg noen dager, og lukta er forferdelig. Sett aldri bøtta mer i nærheten av inngangsdøra vår, var beskjeden fra Herren i Huset. Lover at det skal aldri mer skje...
Nå er alt flytta til stedet der komposten oppbevares.




Håper at ingen frø er med i vannet. Silinga ble så som så - først med døslag og så vannkannetut med sil! Vil ikke ha mer brennesle i bedene.

Tidligere innlegg om samme tema
Bruksanvisning Jeg brukte kanskje litt for sterk blanding. Jeg gjødsla i går ... regnet kommer ikke før søndag.
Håper jeg ikke har brent opp roserøttene...



1 kommentar:

  1. Det går nok bra skal du se. Hadde vært verre med for mye kunstgjødsel, tenker jeg. Veldig bra for miljøet at mange har begynt å gjødsle med brennesle :)

    SvarSlett

Hyggelig at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen.
Det setter jeg veldig pris på!
Alle kommentarer vil godkjennes før publisering.