søndag 28. juni 2015

Blogger´s sunday Walk - June




Om det blir denne turen i dag, får tiden vise. Dette innlegget var forhåndslaga og lagt ut automatisk. Planlegging blir ikke alltid identisk med virkeligheten.
Den er også kommet et forslag om tur til Sverige. Været er foreløpig ikke av det beste. Grå himmel, og utsiktene for sol utover dagen er ikke store.
Egentlig burde jeg via hele dagen til haven som fremdeles ser pjuskete ut, men med valp i huset blir det uansett have, vær eller tid, en tur i løpet av dagen.






Dagen i dag ga rom for alt, både stell i haven, tur til Sverige og kveldtur med trening, bortsett fra den planlagte turen til Asmaløy.
Spot og jeg starta morgenen med å klippe de nye skuddene på de små furutrærne ved rosebedet. Vi rakk ikke, i dobbel forstand, å fjerne alle - vi kom et godt stykke på vei. Turen til Sverige ble en ren handletur - fotoapparatet ble liggende i bilen. I kveld starta turen med trening på å gå pent i slakt bånd. Mye trening må til om det skal bli perfekt! Etterpå var det leking på fotballbanen før vi tok en snartur innom skauen på vei hjem.





Trening tar på, og det er naturlig med en liten pause.




 Å sitte på kommando går ganske greit...




Jeg klør i tennene, og da er det godt med en pinne  å bite i.




Trollskt i skauen på denne tida.






1 kommentar:

  1. Vi har hatt overskyet oppholdsvær i hele dag.Men utpå ettermiddagen åpnet himmelen seg igjen. Men jeg har da fått litt hageliv idag :) Så det blir ikke kveldstur på meg, men så har ikke jeg hund som må ut heller jeg da :)

    SvarSlett

Hyggelig at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen.
Det setter jeg veldig pris på!
Alle kommentarer vil godkjennes før publisering.