søndag 4. januar 2015

En liten oppfordring i starten av Friluftsåret 2015





Eva from North thought we should be practicing more activities , and I also had the idea of expanding Blogger's Sunday Walk to include every last Sunday of the month this year in such a purpose.
It does not necessarily mean that everyone must have a walk this Sunday, but only once during the day, staying outside "in motion" a while shooting some pictures. In addition, I still host a BSW specifically for each season with one purpose: a walk! 
More information on the right label or under the banner above.
Ordinary I create a digest of these walks. I will not do for the fixed, monthly.
I have also concluded that it is just as easy to add a link for each bloggers BSW's posts via the comments under my post than to create a InLinkz. Anybody have any thoughts about that?

Then it is just to rely on the fact that every last Sunday of the month, all bloggers are all welcome to share current outdoor activities at Wild and Wonderful.

Eva fra Nord mente vi burde bevege oss mer, og jeg har også tenkt tanken på å utvide Blogger´s Sunday Walk til å gjelde hver siste søndag i måneden dette året.
Det betyr nødvendigvis ikke at alle må gå tur denne søndagen, men bare en gang i løpet av søndagen være ute i bevegelse en stund samtidig som det blir tatt noen bilder. I tillegg vil det fremdeles arrangeres en BSW spesielt for hver årstid med ett formål: en tur som hovedaktivitet. Se mer informasjonen i margen til høyre eller i fanen over.
Vanligvis lager jeg en samlepost om disse turene. Det vil jeg ikke gjøre for de faste, månedlige.
Jeg har også kommet fram til at det er like enkelt å legge ved en lenke til hver bloggers BSW´s innlegg via kommentarfeltet under min post som å opprette en InLinkz. Noen som har noen tanker om det?
Da er det bare å belage seg på at hver siste søndag i måneden, er alle velkomne til å dele dagens utendørsaktiviteter på Vilt og vakkert.





The first title will be 

Blogger´s Sunday Walk - January 2015 

posted January 25.


2 kommentarer:

  1. Herlig.. Jeg skal la bilen stå når jeg skal på strikkekafe i kveld med damene, og det er jo en liten tur ca 10 - 15 min å gå. Men et flott tiltak. Siste søndag i hver måned, blir spennende det.

    Ikke vet jeg hvordan været blir disse søndagene, men ved å kle seg fornuftig kan man trosse det verste. Nå begynner det og bli lysere dager også, og da får man tatt bilder..

    Gleder meg, håper flere blir med på det.. Vi skal jo ikke gro fast bak pc skjermen, og tv-skjermen..

    Varm hilsen fra nord..

    SvarSlett
  2. Fin idè! Om jeg klarer å følge den 100% gjenstår å se!
    Hilsen Tove

    SvarSlett

Hyggelig at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen.
Det setter jeg veldig pris på!
Alle kommentarer vil godkjennes før publisering.