fredag 25. april 2014

Mistelteinen har klort seg fast!




Jeg klarer ikke å finne alle stedene der jeg forsøkte å feste mistelteinbæra, men noen fant jeg .. ca. halvparten har mista feste og blitt borte. 
Heldigvis har de resterende klamra seg fast til greinene og blitt hengende til tross for det kraftige regnværet som kom en ukes tid etterpå.
Nå får vi fine dager, og jeg håper at disse vil utvikle seg til mistelteinplanter i eiketrærne.




Jeg hadde spart ett bær til et epletre som på en måte har vokst i ingenmannsland, men kom aldri så langt at det ble tatt affere før bæret tørka inn. Nå er treet hogd ned.... og det ville ha vært andre gangen det hadde skjedd dersom jeg hadde gjort som tenkt. Forrige gang det skjedde, skar naboen ned greina jeg med hans tillatelse, hadde festa det på.




Se hvor jeg henta bærne - og hvordan jeg festa dem på trærne hjemme...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen.
Det setter jeg veldig pris på!
Alle kommentarer vil godkjennes før publisering.