onsdag 5. februar 2014

Den kulturelle skolesekken




Den kulturelle skolesekken byr på mange flotte tilbud - og i dag gjesta Guro von Germeten med bass og klarinett i tillegg til sitt eget lille, røde trekkspill skolen vår med forestillingen Bad Dreams And Good Nightmares. Da jeg hørte og så Guro i fjor, ble jeg begeistra for hennes sjanger, en kryssing av fransk kafémusikk og Bertold Brechts cabaretviser. Guro skal også opptre på Månefestivalen til sommeren. Alle som har kjøpt billetter, bør glede seg!
Av mangel på foto fra dagens forestilling, har jeg laga en liten collage etter hukommelsen. Portrettet tok jeg i fjor under Se Meg -utstillinga på galleri F15.



1 kommentar:

  1. Den kulturelle skolesekken er viktig! Men det er kanskje ikke så mye i den sekken? Eller er det lett å få penger til aktiviteter?
    Det er spennende å jobbe med unge mennesker. Jeg foreleser på noen skoler, og synes det er veldig givende.
    Hilsen fra Tove

    SvarSlett

Hyggelig at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen.
Det setter jeg veldig pris på!
Alle kommentarer vil godkjennes før publisering.