tirsdag 12. november 2013

Boka ble henta i dag!


Endelig fikk jeg beskjeden på mobilen fredag at boka var kommet, og jeg kunne hente den på post-i- butikk.
2. varsel kom i går. Jeg hadde jo ikke fått tid til å komme meg avsted for å hente bokskatten...




Begeistringen og spenningen var stor da jeg pakka opp pakka nå nettopp - og se for noen illustrasjoner. Gleder meg til å studere dem nøyere... og til å lese gode historier i vintermørket mens haven ligger i dvale.

Litt av et sammentreff. Princesa Nadie har et innlegg El jardín secreto om boka på sin blogg også - samtidig. På hennes blog er det flere illustrasjoner.


Tidligere poster der Den hemmelige hagen er med;
Blomstrende fredag; Hemmelig
Den hemmelige hagen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen.
Det setter jeg veldig pris på!
Alle kommentarer vil godkjennes før publisering.