fredag 26. april 2013

Some come, some leave




I like to give all my new visitors and followers a warm welcome, nice to have you with me.
I have lost some over time, but this happens once and a while for everyone, I think. Sometimes I wonder, why didn´t my blog keep their interest, has it changed .... has my blog developed in an undesirable direction... or what´s the matter?
Instead of being follower myself lately, I put the blogs I like very much on my personal blog list where I can have the overlook of what´s new on these blogs.
Some blogs which is not on the list, I visit frequently and then will be updated in a way.

Hugs from me

2 kommentarer:

  1. Har aldri hatt noen bloggliste på bloggsida mi. Den har jeg oppi mitt eget hode. Best slik. Ser de som legger seg til som følger, ikke akkurat følger lenger. Slikt forandrer seg vel bare, som så mye annet i livet er omskiftelig. Bloggliv er kanskje ofte korte?
    God helg da!

    SvarSlett
  2. Leseliste har jeg. Jeg har teflonhjerne og husker ikke hvor jeg skal finne igjen folk.
    Da re akkurat det kjekt :)
    Går det bedre?
    Mormorklem :)

    SvarSlett

Hyggelig at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen.
Det setter jeg veldig pris på!
Alle kommentarer vil godkjennes før publisering.