fredag 8. mars 2013

Blomstrende fredag; Haven "akkurat nå"


... eller rettere sagt slik den var for ei uke sida. Jeg tok meg jo den friheten til å bytte om ukene, så her kommer forrige ukes tema. Denne ukas tema ble postlagt forrige uke siden jeg ikke kunne "holde på" overraskelsen jeg hadde å by på! Bildene er tatt lørdag 2. mars på ettermiddagen. Det er deilig nå med lyse ettermiddager.





Det første ikonet fører til ukas overaskelser mens det andre til  haver akkurat nå, dvs forrige uke!
Snøen har smelta litt i haven vår på denne uka, men ikke mye. Det har vært plussgrader og sol om dagen!





9 kommentarer:

  1. Lyset er skjønt, men temperaturen iskald! Ikke merkbart mindre snø her nå enn for en uke siden!

    SvarSlett
  2. Vackra foton! Här är det barmark, men kallt i vindem. Ha en fin helg.

    SvarSlett
  3. Visst är det skönt med ljuset som är på väg tillbaka. Det är ljust när jag går till jobbet och det är ljust när jag går hem.
    Ha det bäst!
    Kram Hélena

    SvarSlett
  4. Så skönt att det fler som har vitt på marken! Jovisst är det skönt att dagarna blir längre, men det är alldeles för kallt för årstiden här nere på Österlen.
    Önskar dig en skön helg!

    SvarSlett
  5. Härligt när solen börjar smälta snön! ha en skön solig helg!

    SvarSlett
  6. Det är underbart då nu ljuset sakta börjar återvända. Ser du har också en massas snö men snart är vi där bland vårblommorna.
    Ha en underbar helg!!

    SvarSlett
  7. Ja, usch, tror jag har en akut släng av galen vårlängtan. Allt jag ser på alla bilder är snö, snö och snö. Nu får den gärna tina bort bums!

    SvarSlett
    Svar
    1. Heisann!

      Jeg nå ikke fram til deg, Bettina . Jeg har da gjort det før???

      Slett
  8. Här har vi också mycket snö.
    Men hos dig verkar det börja töa.

    Trevlig Helg

    SvarSlett

Hyggelig at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen.
Det setter jeg veldig pris på!
Alle kommentarer vil godkjennes før publisering.