søndag 10. mars 2013

Blant vulkaner og frodige dalfører





Ut på haik, tracking eller vandring i fjellet på godt norsk. 
Bildet over er fra hotellhytta vår på Santo Antao.
Vulkanen er 1979 m høy, og veggen er temmelig bratt!
Vi gikk kun opp fra krateret og ned til landsbyen ved Pico da Cruz.









En pust i bakken over skyene. Lår og legger led tydelig ved å gå ned den bratte vulkanveggen.








Og guiden vår var Helder som er utdanna lærer og hadde tanker om enda mer studier i pedagogikk.






3 kommentarer:

  1. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  2. (Beklager slettingen)

    For en spennende reise, jeg kunne godt tenke meg å dra til Kapp Verde en gang!

    Når det gjelder innlegget mitt om likestilling synes jeg du får godt frem hva du mener, og jeg er veldig enig i det å være et likestillingsmenneske på alle plan. Det er viktig at historien om hvordan vi har oppnådd våre rettigheter ikke går i glemmeboken.

    Ha en fin søndag :)

    SvarSlett
  3. Oy! Så vakkert det var på Kapp Verde, skjønner at dette må ha vært en flott tur. Ha en fin søndag fra Ingun

    SvarSlett

Hyggelig at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen.
Det setter jeg veldig pris på!
Alle kommentarer vil godkjennes før publisering.