tirsdag 30. oktober 2012

Utvalgt i Washington i disse valgtider




Like utafor Det hvite hus fikk jeg to nydelige roser av en tilfeldig forbipasserende dame. Det var en stor overraskelse og veldig hyggelig, men hva skulle jeg gjøre med dem traskende rundt i storbyen?
Få en rose og la den vandre.....
Etter noen minutter hadde rosene fått nye eiere igjen  -sammen med en liten oppfordring: Please, vote for Obama!
Det er mye sprøtt en (jeg ) finner på, men kanskje det ikke var rent uten mening likevel. Kunne jeg sanke noen stemmer til landets nåværende president sånn helt på sparket, var det vel verdt støntet!
Hva gjør en ikke for en go' sak?
Fra den ene til den andre presidenten - og hans hund:




Litt støtte her og der... det måtte trengs...




Å drive valgkamp innebærer å slå av en prat med Gud og hvermann, død eller levende.




Nok for denne gang av 'the lady in red'!

Fotograf: Herren på Tur

1 kommentar:

  1. Herlige bilder av Lady in red. Forøvrig en av mine favorittballader.

    God onsdag!

    SvarSlett

Hyggelig at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen.
Det setter jeg veldig pris på!
Alle kommentarer vil godkjennes før publisering.