mandag 3. september 2012

Mandagstema; En bit av mitt fylke


Dette må være det vanskeligste tema å finne ut av til nå.
Det er så mye å velge mellom. Vi har Gamlebyen, skjærgården, festninger, herregårder, middelalderkirker, fortidsminner, kulturlandskap, vassdrag, men jeg vet.... jeg har sagt det før, og jeg kan si det mange ganger igjen: Dette må være et av verdens flotteste prospekt:

Utsikten fra Stokken på fastlandsveien til Hvaler!

Jeg tror jeg har et gammelt bilde som jeg ikke har vist på bloggen før.





Noen ledninger ødelegger idyllen, men skitt au!
Jeg er født i et jordtegn, men klarer meg ikke uten vann som jeg i de siste dagene har fått veldig stor respekt for!
Kommer post om det senere på Ordet er Mitt!







5 kommentarer:

  1. Dette var skikkelig idyll ja!! Vakkert:))

    SvarSlett
  2. Vi har alle våre "beste biter" og det du viser ser vakkert ut!-Margit-

    SvarSlett
  3. Kjempefint og idyllisk bilde! Tusen takk for titten!:) Ønsker deg en kjempefin mandagskveld, og ei kjempefin og god uke!:)

    SvarSlett
  4. Vakkert. Vann er nødvendig både for sjel og kropp.
    Mormor

    SvarSlett

Hyggelig at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen.
Det setter jeg veldig pris på!
Alle kommentarer vil godkjennes før publisering.