lørdag 5. mai 2012

Ønskeliste for neste år


Jeg ønsker meg ikke noe til årets fødselsdag... jo, jeg ønsker at neste års gaver skal forberedes nå fordi det er ikke gjort i en håndvending å oppfylle dem! Noen av ønskene er gamle, og desto mer er de ønsket!


1. Elvesingel



Her vil jeg ha singelen, rundt hele veksthuset - og stien ned til redskapshuset:


2. Redskapshuset



Som gjerne kan se sånn ut, men med døra fra Sveigesgate!




3. Vindeleke på drivhustmønet



Den ønsker jeg meg i metall for at den skal tåle litt!


4. Fuglemathus i kreativt design

 Fra Chelsea Flower Show 2011



5. Rhododendron Taurus - håper på å vise et eget bilde neste år!



6. Ordning i medisinurtebedet - her trengs litt muskelhjelp!

1 kommentar:

  1. Om du är ute i god tid så skall du se att dina önskningar säkert går i uppfyllelse! Trevliga bilder!

    SvarSlett

Hyggelig at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen.
Det setter jeg veldig pris på!
Alle kommentarer vil godkjennes før publisering.