torsdag 10. mai 2012

Himmelsk; Skyer


I planed have a local scene today, but the whole week has passed without a single cloud to shoot... there has been clear sky or gray in gray, as today, the whole week.
I just had to  pick up this 'breathtaking' scenery of the clouds in Madeira from the archive instead. Here we are at the Pico do Arieiro, more than 1810 m


Forrige uke, litt sent:

Jeg ville ha et lokalt motiv i dag, det hadde jeg bestemt meg for, men hele uka har gått uten å ha skutt et eneste skybilde. Enten har det vært skyfritt eller grått i grått som i dag.
Da er det bare å lengte tilbake til storslått natur over skyene på Madeira. Her er vi ved Pico do Arieiro, på over 1.810 m.o.h.






Jeg har tidligere også vist noen andre motiv fra samme turen her på Himmelsk.

I have previously also shown some other subjects from the same trip on my blog.




13 kommentarer:

  1. Du kom sent men godt.
    Hilsen mormor på klagemuren

    SvarSlett
  2. Vakkert og varmt?.. Stilig bilde! -Margit-

    SvarSlett
  3. Herlig himmel, godt komponert!
    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  4. Hev meg på nå jeg.

    http://www.starbear.no/mormor/2012/05/10/himmelsk-tid/

    SvarSlett
  5. Nydelig!
    Ha en fin kveld.
    Mette

    SvarSlett
  6. It's allways fascinating to be just above the Cloudes. The landscape is thrilling when you see some peaks rising up above the cotton-like ever moving nature below.

    btw. Tusen takk for hyggelig kort fra Madeira.

    SvarSlett
  7. Herlig himmelsk bilde !!! Tenk å være over skyene :))

    SvarSlett
  8. Veldig greit med arkivbilde som dette!
    Så høyt over havet er det fascinerende å se skyene ligge nedover fjellsiden :)

    SvarSlett
  9. Beautiful photo from Madeira. I love taking photos of blue skies with puffy white clouds.

    I’m visiting from SkyWatch Friday. Here’s My Sky.
    
Regards from Barcelona.

    SvarSlett

Hyggelig at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen.
Det setter jeg veldig pris på!
Alle kommentarer vil godkjennes før publisering.