tirsdag 29. november 2011

Our World


Her må jeg ha planlagt å legge ut et innlegg for Our world! Hvordan dette innlegget har havna på lista over populære innlegg, kan jeg absolutt ikke skjønne!

Har ennå ikke funnet noe aktuelt motiv til det!
Det er så grått og trist om dagen, så det inspirerer ikke til fotoresearch av omgivelsene.
Under stormen Berit holdt jeg meg for det meste inne.Heldigvis ble aktiviteten kortvarig her i distriktet, og det ble med minimale skader.
Jeg kunne jo ha tatt et spektakulært bilde av sjøen, men det ville ikke ha vært noen fornøyelse å stå i havgapet, og heller ikke hadde det vært særlig smart å utfordre sjebnen i så måte.

1 kommentar:

Hyggelig at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen.
Det setter jeg veldig pris på!
Alle kommentarer vil godkjennes før publisering.