tirsdag 13. september 2011

Ukas vindu; Maskinelt




Ikke noen store industrimaskiner her, bare hendig håndverktøy - og et gammelt skilt for et brannforsikringsselskap. Hvordan det har kommet hit i huset, er et mysterium!
Vinduet finnes i lagerrommet der faren min de siste årene oppbevarte verkøtyet sitt. Det er det samme rommet jeg lekte butikk i da jeg var liten!
Alle hyllene var da fylt med tomembalasje. Det fantes vaskepulver, honning, konfekt, sukker, lyspærer, osv.
Vi skifta på å stå i butikken og å være kunder, venninnne mine og jeg. Vi hadde til og med kvitteringsblokker og kasseapparat!



4 kommentarer:

  1. For et spennende vindu.
    Takk for titten

    Ha en fin kveld

    SvarSlett
  2. Huff der forsvant hele kommentaren.
    Prøver igjen.
    Jeg synes det var et spennende vindu.

    Ha en god kveld :-)

    SvarSlett
  3. Jo, de där verktygen ser allt lite malplacerade ut, men gör sig förstås utmärkt bra i ett maskinellt fönster. :)

    SvarSlett
  4. Fin bild! Vi lekte affär i skolan när jag var liten, få hade vi också tomburkar av alla de slag. Roliga minnen!

    Ja det var synd att jag inte påminde dig, glömde bort det. Men bättre sent än aldrig! :-)

    Kram

    SvarSlett

Hyggelig at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen.
Det setter jeg veldig pris på!
Alle kommentarer vil godkjennes før publisering.