mandag 19. september 2011

Blogglovin'

Ved en tilfeldighet oppdaga jeg hva som sto på siden der min blogg blir presentert på Blogglovin'

Se her:

Det er en tekst som jeg ikke vil forbindes med. Det ser faktisk ut som om dette er mine siste søk.
Det er så langt fra hva min blogg skal relateres til. Derfor var jeg helt nødt til å ikke la dette gå upåakta hen, og skrev følgende:



Nå venter jeg på en forklaring, en beklagelse og en bekreftelse på at det aldri skal skje igjen. Flere som har vært utsatt for det samme? Teksten forandres hver gang siden åpnes, så det som står der nå er altså ikke det samme som jeg tok bilde av!


2 kommentarer:

  1. Hva i all verden er det som skjer?
    Kjære noen.
    Dette bør de ansvarlige hos bloglovin' virkelig ta tak i og få ryddet opp.

    Du får ha en fin tirsdag, likevel.

    SvarSlett
  2. Jeg har ikke registrert meg på bloglovin'. Det er kanskje noe du ikke anbefaler nå?
    Håper du får svar på henvendelsen din.
    Eldbjørg

    SvarSlett

Hyggelig at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen.
Det setter jeg veldig pris på!
Alle kommentarer vil godkjennes før publisering.