søndag 3. april 2011

Elne, je viens!

.



Da tar jeg med malesaker, fotoapparat, solbriller og lette klær og flyr mot Elne i morra tidlig!
Vær tålmodige alle dere som har besøkt bloggen min i det siste og lagt igjen en hilsen...
jeg tar med meg datamaskina, så jeg prøver å gjøre en gjenvisit mens jeg slapper av mellom penselstrøkene...

Et lurveleven møtte meg i formiddag. En hel herskare av trekkfugler hadde fløyet motsatt av hva jeg skal, og de var yrende glade for å ha kommet til kjøligere trakter...




3 kommentarer:

  1. Nej vad nu, ska du iväg igen. Du är då jammen en globetrotter! Malesaker, vad spännande det låter, en aldrig så liten kurs/ samling? Ha en fin tur :)

    SvarSlett
  2. Det skal bli kjempespennende å se hva som kommer ut av dette.

    Tusen takk for bryet du tok deg i forbindelse med mitt spørsmål om fredssymboler. Grunnen til at jeg spurte, var at jeg har lovet sognepresten at jeg skal pynte kirken litt ekstra med tanke på en fredsgudstjeneste som skal holdes palmesøndag. Jeg kan boltre meg fritt også med mer moderne ting. Kanskje du har et eller annet forslag?

    Ha en begivenhetsrik tur.

    Klem

    SvarSlett
  3. Vad härligt med en ny "sydentur"! Ha det så bra!

    Kram

    SvarSlett

Hyggelig at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen.
Det setter jeg veldig pris på!
Alle kommentarer vil godkjennes før publisering.