søndag 13. februar 2011

Oftograf; Hår

.



Serien med kroppslig relaterte motiv fortsetter. Det tredje i rekka er hår. Før det har både føtter og øye vært tema. Det er en konkurranse, og hver måned blir det kåra en vinner!
Løshåret kjøpt i Carnaby street på slutten av 60-tallet, har fremdles en plass i skuffen på badet!
Flotte farver, men stridig  hår!






Første skikkelige klipp på eldstemann resulterte i denne herlige krøllen som seg hør og bør, er tatt vare på i en flott cellofanpose og lagt blant krystallglass i skapet.
Leter jeg lenge nok i skuffen i skapet på soverommet til faren min, vil jeg nok finne en liten hvit, konvolutt med en tilsvarende lokk av mitt hår fra jeg var liten...



5 kommentarer:

  1. Interesting project and colors!

    SvarSlett
  2. Dette må vel kalles hårskatter, tror jeg.

    Klem

    SvarSlett
  3. Hi Vilt og vakkert,
    thanks for your visit! I looked at some of your work and I do like personally the black and white drawings.( Den gamle byen, skrapegrunn, tusj og voks and caged for IF, very strong image!)

    SvarSlett
  4. Spennende hårfarger det der! Veldig søt avklipt krøll også. Jeg har tatt vare på en liten lokk fra barna mine med jevne mellomrom. Det er morsomt å se hvordan hårfargen deres har endret seg.

    SvarSlett
  5. Carnaby Street og London i de dager bringer gode minner. Jeg jobbet som au-pair i Wembley i 8 måneder i -74, og jeg føler fremdeles at å komme til London er å komme hjem, elsker den byen!
    Søt barnehårlokk!

    SvarSlett

Hyggelig at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen.
Det setter jeg veldig pris på!
Alle kommentarer vil godkjennes før publisering.