lørdag 26. februar 2011

Oftograf; Hale

.


Hei, små'n!  
Er det meg du ropte på?  




 Ja, kan jeg få ta et bilde av halen din til blogginnlegget mitt om hale?
Hm.... så klart, bare knips i vei!




Takk!
Bare hyggelig!



Små'n traff jeg på Teideplatået på Tenerife onsdag. Det er tydelig at de små firfislene ikke er like skeptiske til oss mennesker  som de store. De store var usedvanlig raske til å gjemme seg under en busk eller stein da jeg nærma meg med fotoapparatet. Heldigvis stilte små'n opp til fotografering! Og riktig så stolt var han av den lange, leddete halen sin....

Flere haleposter hos Oftograf!



4 kommentarer:

  1. Så fin!! :) jag är ju barnsligt förtjust i ödlor, och blir jätteglad varje gång jag ser en :)

    SvarSlett
  2. Cool looking critter. Great photos!

    SvarSlett
  3. Stilig hale, godt den holdt seg litt i ro!

    SvarSlett
  4. Kjempesøte bilder! Morsom liten sak du har tatt bilder av. Med så lang og fin hale. :)

    SvarSlett

Hyggelig at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen.
Det setter jeg veldig pris på!
Alle kommentarer vil godkjennes før publisering.