lørdag 5. februar 2011

Hæljeærbe

.



Dette er egentlig ikke noe ferdiggjøringsprosjekt i seg sjøl - for skyveglassdørskapet har ikke vært gjort noe med før, men det skal bli en del av benken med bøker, og en del av møblene som jeg maler svarte med mønster i gult, født, blått og grønt. Innsiden skal bli hvit. Frontkantene skal få rutemønster enten i blått og grønt eller rødt og gult.

Farmorkapet på veggen har vært 99% ferdig i mange år, onkelskapet med orkidéene har vært 45% ferdig i et par år.... osv Alle møblene er arva og malt i samme stil med mer eller mindre mønster. Det inngår et sjakkbord også. Det er 30% ferdig!





Jeg MÅ nå engang kunne 'klappe' i henda og si that' it.

Hva heter å klappe en gang med høyrehanda øverst og så venstre handa øverst for med kroppsspåket si : fornøyd - ferdig!

4 kommentarer:

  1. Så stilig! Dette var one-of-a-kind møbler. Gleder meg til å se skyvedør-glasskapet ferdig :)

    Fortsatt god helg :)

    SvarSlett
  2. Jeg synes du er flink til å holde rede på prosentene. Men tingene dine er virkelig nydelig. Det skal bli spennende å se det prosjektet du er i gang med nå.

    Lykke til.

    Klem

    SvarSlett
  3. Jag vet inte vad det heter :)

    Vilka roliga projekt du har! Att måla möbler är roligt :)

    SvarSlett

Hyggelig at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen.
Det setter jeg veldig pris på!
Alle kommentarer vil godkjennes før publisering.