mandag 28. februar 2011

Et bilde, et motiv, hver måned, ett år; Februar

.



Februar har passert uten de store snøfalla, bitende vind og lave temperaturer. Sola har titta fram sånn dann og vann. Men mens vi var på vinterferie i varmere land, har nettene vært kalde med temperatur ned mot 20 kuldegrader, så våren lar nok vente på seg litt til sjøl om første vårdag på kalenderen er i morra!






Glomma har vært full av isflak de siste dagene. Både ender og svaner har problemer med å finne åpent vann å svømme i.



Månedsbildet til timjamoakleja

2 kommentarer:

  1. HALLO
    ja, jeg vandra langs Glomma, ned til gamlebyen forrige søndag. Utrolig koselig. Vi kikka på bruktkunst i noen store , gamle haller/låver.
    Og var på kafe.
    Jeg husker ikke navnet på skolen min venninne jobber.
    Men hun jobber med spes.ped
    Skal finne det ut.
    JA; VI MÅ TREFFES!Kjempegøy

    SvarSlett
  2. Hejsan!

    Jodå jag har tagit marsbilden, hade lite bråttom så jag glömde länka till dig men nu är det fixat! Länk till min: http://timjanoakleja.wordpress.com/2011/03/01/manadsbild-mars-2011/

    Härligt med solsemester, det är ju precis i februari man behöver det! Vi hade tänkt åka till solen i år men av förklarliga skäl blev det inte så - kanske nästa år!

    Ha det bra,
    kram

    SvarSlett

Hyggelig at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen.
Det setter jeg veldig pris på!
Alle kommentarer vil godkjennes før publisering.