mandag 31. januar 2011

Fingernemme Fruer; siste januarkveld

.
Jeg må ha vært litt frustrert da jeg lagde dette innlegget. Etter åtte timers intense vikartimer med påfølgende fullt fokusert malekveld, ble det i det meste laget for konsntrasjonen... så innlegget ble hetende



Og jeg vil på ingen måte sammenlikne oss med de Frustrerte Fruene!







Siden volven er en eldre kvinne, måtte håret få et sølvskimmer. Kanskje blir ansiktet mer markert etter hvert også. Bakgrunnen skal bære preg av bergkrystaller. Det var volvens magiske mineral. En seidpinne, volvestav og andre rekvisitter skal nok også finne sin plass!


Gros:

4 kommentarer:

  1. Oj, det blir flott! Nå er jeg spent på hvordan seidestaven kommer til å se ut.

    (Jeg har linket til bloggen din fra to innlegg på andrebloggen min, håper det er greit).

    SvarSlett
  2. Så fin hun allerede er, gleder meg til å se henne ferdig!

    SvarSlett
  3. Jeg takker deg også for alle fine kommentarer hos meg! Fine ansikter - så talentfull du er!

    SvarSlett
  4. For eit fantastisk portrett du har malt! Det likte eg kjempegodt!!!!

    SvarSlett

Hyggelig at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen.
Det setter jeg veldig pris på!
Alle kommentarer vil godkjennes før publisering.