onsdag 27. oktober 2010

Overraskelsen var stor

.
På en av de siste himmelske omgangene var et fantastisk bilde av en smilende himmel lagt inn.
Jeg svarte med en kommentar at å knipse det motivet må være som å vinne i lotto!
Tenk i går fikk jeg tilsendt en serie med dyrebilder fra en fransk venn, og det siste bildet var nettopp det bildet som en altså har sendt inn til Petunia.
Nå vet jeg ikke hvem fotografen er, men i så fall går bildet hans/hennes verden rundt - og nådde tilbake til meg som for ikke lenge siden kommenterte det på bloggen "Scrappemys".





Serien har utrolig mange skjønne bilder. Disse får hjertet til å smelte på oss katte -og hundeelskere:





Mitt bidrag denne gangen er fra Port de Sóller.
De siste nettene har vært så stjerneklare, og planeten Venus, spesielt, har skint fra en dypt, svart nattehimmel. Det gjorde den også da vi var på Mallorca i høstferien og spiste på Randis anbefalte restaurant. Det ble et himmelsk måltid under Venus og liljene ... nå har jeg glemt hva restauranten heter, Randi. Innehaveren heter i alle fall Ana Maria - tror jeg!!!! Randi (se kommentar): Restauranten heter Agapanto (kjærlighetens blomst). Det passer jo glimrende til bildet mitt!






De hvite båtene lå så flott langs promenaden.






Flere himmelske innlegg hos Petunia og senere SkyWatch:





9 kommentarer:

  1. Hvor moro med sådan et billede der går verden rundt på den måde. Svømmende kat !! DET har jeg aldrig set før.
    Og så vil jeg lige ønske god bedring ed øjet (hvis nu nogen læser højt for dig), jeg håber du snart er frisk igen...Klem

    SvarSlett
  2. Åhh vilka vackra kvällsbilder du tagit. Den första är helt ljuvlig liksom den med båtarna.
    Såååå snyggt fotat!
    Ha en bra dag!

    SvarSlett
  3. Himmelske Puerto de Soller!

    Mitt bidrag i dag er fra samme restaurant, men jeg skriver om et himmelsk måltid. Restauranten heter Agapanto (kjærlighetens blomst). Innehaver er Ana Maria og hun pleier gjestene med kjærlighet. Restauranten er forøvrig innredet etter Fen-Shui prinsippet.

    På bildet ditt ser vi forresten rett bort på min "sommerbolig".

    Ha fortsatt en fin dag!

    SvarSlett
  4. Så flott med bildet som går verden rundt - det er utrolig bra fanget, og veldig vakkert! Det er dine bilder,også - alle sammen!

    SvarSlett
  5. Du har også vakre bilder!
    Det første bildet er et blinkskudd som fortjent går verden rundt! Klem!

    SvarSlett
  6. Ja, det første bildet der er et blinkskudd. Jeg har fått det på mail jeg også, men en fotokyndig bekjent av meg sier det er manipulert... Ikke vet jeg. Synes det er stilig for det jeg!
    Hunden og katten i vannet er jo ubetalelige!!
    Vakkert bidrag fra deg i dag:)

    SvarSlett
  7. Nydelige bilder.Et veldig fint og himmelsk bidrag:)

    SvarSlett
  8. Jordens smil - fantastisk

    btw. Kan ikke sende blomster for ofte....

    SvarSlett
  9. En svømmende katt, den var ny :)) Flotte bilder.

    SvarSlett

Hyggelig at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen.
Det setter jeg veldig pris på!
Alle kommentarer vil godkjennes før publisering.