søndag 17. oktober 2010

Nettopp hjem fra Lia

Heisann alle sammen!

Jeg ser at en del av teksten på postene jeg laget ferdig før jeg dro, ikke var synlig - og litt ufullstendig. Noe er rettet opp - og noe vil utfylles etter hvert, blant annet med bevis på at vi virkelig var i gamle Palma og fikk kunnskap om patioene der. Vi har ikke hatt såkalt "badeferie" på Mallorca de gangene vi har vært der, men turer fulle av kultur og avkobling. Flere poster står på tur med bilder og tekst om hva vi opplevde.

Vi er nettopp kommet hjem fra Lia, så aller først tar jeg meg tid til å legge inn ferske bilder fra denne helga der.

Her skulle det ha vært et bilde, men jeg har fått beskjed om at jeg har brukt opp plassen min, av google!!!!!

Da gir det meg tid til å hilse på andre blogger, ingenting er ikke så gæær'nt at det ikke er godt for noe ;:OD)

Bildekontoen er allerede oppe og går, så her kommer bildet fra fritidsstedet vårt tatt på formiddagen i dag:


1 kommentar:

  1. 19 % har jag använt, jag har ju sagt det, Windows Live;) Du ser ut att ha haft en underbar semester. Kultur ska man inte fnysa av, minst lika bra som sol och bading. Nu får du njuta den kalla norska hösten :)

    SvarSlett

Hyggelig at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen.
Det setter jeg veldig pris på!
Alle kommentarer vil godkjennes før publisering.